Kолеги, помагайте... Спря ми вентилатора на парното вчера ей така.По-точно не се включи, а предишната вечер си работеше и го спрях преди да изгася колата.Клапите задните реотани си работят но мотора на вентилатора не върти,мнооо кофти в тва време, ако някой знае кой бушон е, и ако има схема или знае добър жичкаджия, който не само да ми вземе парите, ще съм много задължен и благодарен... Леко и безаварийно.....!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Вентилатор на парното
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pumukleВ книжката бушоните ги дават като нонер 4 от фиг.49 и номер 6 от фиг.52. Първите са върху акумулатора, а вторите, над казанчето за хидравлична течност
бтв колко К ти е ксеноно?Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
@ем неберемед ем ебеберемед
За вентилатора на радиатора дават номер 1 и 6....т.е. 6-ият бушон е и за двете.....незнам защо
А ксеноно е 6000....в интерес на истината исках по-бял ксенон, ама като го слагах преди 3 години нямаше голям избор....а и аз бях нетърпелив
2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
1998 145 1.6 T.SPARK
Comment
-
Първоначално публикувано от pumukle@ем неберемед ем ебеберемед
За вентилатора на радиатора дават номер 1 и 6....т.е. 6-ият бушон е и за двете.....незнам защо
А ксеноно е 6000....в интерес на истината исках по-бял ксенон, ама като го слагах преди 3 години нямаше голям избор....а и аз бях нетърпелив
затва питах
или нещо вече бъркам цветоветеНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от търтейПървоначално публикувано от pumukle@ем неберемед ем ебеберемед
За вентилатора на радиатора дават номер 1 и 6....т.е. 6-ият бушон е и за двете.....незнам защо
А ксеноно е 6000....в интерес на истината исках по-бял ксенон, ама като го слагах преди 3 години нямаше голям избор....а и аз бях нетърпелив
затва питах
или нещо вече бъркам цветоветесъщия си е .....
нема се косиш
Като си включа фаровете за мъгла, които жълтеят на фона на ксенона се получава зрителна измама.
2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
1998 145 1.6 T.SPARK
Comment
-
Бушонът за перката е от тези зад разширителното казанче, ама е бая як, едва ли е изгорял. По-скоро проблемът е в контактите на управлението на перката и самата перка. Писано е във форума вече по въпроса. Лично на мен ми се случи на морето в големите жеги и след четене по форуми успях да се справя. Сваля се кората под жабката, ляга се отдолу и се проверяват клемите. Може да се свали и самата перка с електромотора, тя е на един болт, за да се провери дали работи. Друг начин е на управлението (то има две букси, малка и голяма), казват му и резистор още, да се дадат накъсо двата дебели проводника на голямата букса, би трябвало перката да тръгне на пълна скорост, не го препоръчвам обаче, ако не знаете какво точно давате накъсо. При мен проблемът беше в малката букса на управлението на перката (с тънките проводници)156 2.4JTD '99 - продадена
Nissan Murano '05 - не знам дали някога пак ще се кача на кола
Comment
-
Благодаря на всички за бързите отговори. Ходих при едни момчета и казаха че са ми за смяна лагерните втулки на моторчето на вентилатора и това е изгорило блока за управление на оборотите. Тъкмо се бях отправил към Раковска и Сливница да търся някой да ги смени и вентилатора тръгна и сега си работи екстра. Според бат Бобо има хлабава букса или както казва колегата SamuraiJack . Утре компа ще си каже, и слава богу, че хич не харесвам побългаряването на колите по принцип.
Comment
Comment